Frostgrave: Nowe Scenariusze
Cześć,
Po miesiącach posuchy wracam do blogowania. Dzisiaj dwa nowe scenariusze do rozegrania we Frostgrave. Jako iż skończyliśmy pierwszą kampanię postanowiłem rozpuścić wici i zebrać większą ekipę magów;)A jako iż większe grono Magistrów przybędzie należało też wzbogacić pulę scenariuszy.
Scenariusz numer 11.
Władca Cieni
Od dłuższego czasu odkąd penetrujesz zakazane miasto wraz ze swoją drużyną
najemników nie możesz pozbyć się wrażenia iż jakaś mroczna siła śledzi twoje
poczynania. Obóz innych poszukiwaczy na ,który natrafiliście kilka dni temu i
to co w nim zastaliście nie pozostawia żadnych złudzeń, jakiemu to złu będziesz
musiał stawić czoło…
Rozstawienie znaczników kosztowności.
Liczba znaczników 3.
Każdy z graczy otrzymuje po 1
znaczniki kosztowności. Znaczniki rozstawiane są naprzemiennie. Znacznik może
zostać wystawiony 9’’ od strefy rozstawienia. Należy zachować odległość
6’’ od innego znacznika. Trzeci znacznik należy rozmieścić na środku stołu.
Rozstawienie Drużyn
Standardowe rozstawienie – 6’’ od
krawędzi. Stół 48 x 48.
Po rozstawieniu znaczników
kosztowności należy wykonać rzut na wybór strony a następnie rzut na
inicjatywę.
Encounters
Model podnoszący znacznik
kosztowności musi wykonać rzut 1k20:
1-12 Nic się nie stało
13-20 Potwór!
Wykonaj rzut na tabeli Frostgrave Encounters.
Aby określić z której bocznej
krawędzi wyjdą monstra rzuć 1k20.
1-10 do 6’’ Lewa
11-20 do 6’’ Prawa
Zasady Specjalne
Stół do gry winny zawierać pięć
dużych budynków. Pierwszy budynek musi być wystawiony na środku stołu kolejne 4
w każdej ćwiartce w równej odległości od pierwszego. Za każdym razem gdy do zapuści
się jakikolwiek model gracza należy rzucić kością k20:
1-12 Nic się nie dzieje…
Za każdy kolejny model twój lub
przeciwnika, który wchodzi do budynków stopień trudności obniża się o 1.
W wyniku niezdania testu 3’’ od
modelu pojawia się Vampir. Krwiopijca będzie starał się chować przed ostrzałem
jeśli na takowy będzie narażony. Vampir będzie starał się zabić najbliższego
Maga lub Ucznia.
Trofeum po zabitym Vampirze może zostać wyniesione jako skarb warty 100 gp.
Ruch z trofeum podlega normalnym zasadom wynoszenia znaczników kosztowności.
Dodatkowe Doświadczenie
+100 XP za zabicie Vampira.
Warunki Zwycięstwa
Standardowe warunki zwycięstwa.
Gra kończy się jeśli wszystkie znaczniki
kosztowności zostaną wyniesione za stół lub gdy przeciwnik nie ma już na stole
żadnych modeli.
Scenariusz numer 12.
Przebudzenie
Zdziesiątkowani i prawie na skraju śmierci, dotarliście do epicentrum
niewyobrażalnego i starożytnego zła. Zła, które zostało przebudzone plugawymi
hymnami swoich wyznawców….Felstadt ponownie wita swojego prawdziwego władcę.
Rozstawienie znaczników kosztowności.
Liczba znaczników 5.
Każdy z graczy otrzymuje po 2
znaczniki kosztowności. Znaczniki rozstawiane są naprzemiennie. Znacznik może
zostać wystawiony 9’’ od strefy rozstawienia. Należy zachować odległość
6’’ od innego znacznika. Piąty znacznik należy rozmieścić na środku stołu –
warty jest 3 rzutów w tabeli skarbów.
Rozstawienie Drużyn
Standardowe rozstawienie – 6’’ od
krawędzi. Stół 48 x 48.
Po rozstawieniu znaczników
kosztowności należy wykonać rzut na wybór strony a następnie rzut na
inicjatywę.
Encounters
Model podnoszący znacznik
kosztowności musi wykonać rzut 1k20:
1-12 Nic się nie stało
13-20 Potwór!
Wykonaj rzut na tabeli Frostgrave Encounters.
Aby określić z której bocznej
krawędzi wyjdą monstra rzuć 1k20.
1-10 do 6’’ Lewa
11-20 do 6’’ Prawa
Zasady Specjalne
Rozmieść na środku stołu teren
reprezentujący zniszczoną świątynię. W odległości 3’’ od piątego znacznika
rozmieść na środku stołu model Licza oraz w 2’’ od niego dwa modele Wraith
Knightów. Licz podlega zasadzie Beyond The Gates of Death.
Trofeum po zabitym Liczu może zostać wyniesione jako skarb warty 200 gp
oraz jeden rzut na tabelę skarbów. Ruch z trofeum podlega normalnym zasadom
wynoszenia znaczników kosztowności.
Dodatkowe Doświadczenie
+200 XP za zabicie Licza.
Warunki Zwycięstwa
Standardowe warunki zwycięstwa.
Gra kończy się jeśli wszystkie znaczniki
kosztowności zostaną wyniesione za stół lub gdy przeciwnik nie ma już na stole
żadnych modeli.
Komentarze
Prześlij komentarz