Malifaux - Lady Justice Crew



Sporo wody upłynęło odkąd box Gildii do Malifaux zagościł u mnie na mini warsztacie. Teraz mam okazję w końcu zaprezentować pomalowaną ekipę L.J
Będąc szczerym powiem wprost iż jestem kompletnie niezadowolony z malowania. Przywykłem do modeli GW ich braku proporcji i większych elementów.
Różnica pomiędzy modelami GW a tymi ,które produkuje Wyrd jest kolosalna. Braki w moich malarskich umiejętnościach wyszły jak nigdy, ale cóż tych o mocnych nerwach zapraszam do zerknięcia na dwa poniższe zdjęcia.





Ciężko było uchwycić całą ekipę na jednym rodzinnym zdjęciu. Gdy uporam się z porządkami postaram się wrzucić focie solo:)
W następnym MX odcinku Guild Rifleman.

Komentarze

  1. Ci w kapeluszach wyglądają trochę jak Carrey w "Masce" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo zastanawiałem się nad doborem kolorystyki. Padło na czerwień gdyż brązowe płaszcze zdały by się z trumienkami. Wyszło jak wyszło, na stół mogą być; ).

    OdpowiedzUsuń
  3. malujesz jak noob!!
    tez bym sobie z wami zagrał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Łukaszu :p Zapraszamy do klubu:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne