Full Thrust - Modyfikacje "Karty Zdarzeń"






Witam Szanowną Admiralicję zainteresowaną systemem Full Thrust.

Kilka dni temu w głowie urodził mi się pomysł wzbogacenia rozgrywki o dodatkowe aspekty. Idealnym rozwiązaniem był system kart wykorzystywany w wielu systemach.
Zasady są proste a system jest w fazie testów. Liczę że wzbogaci rozgrywkę:))))

Poniżej krótkie info o mechanice wprowadzającej karcioszki do naszej gry.

1. Na początku rozgrywki gracze dobierają do 5 kart na rękę ze swoich talii.
2. Można zagrać w czasie tury dowolną liczbę kart zdarzeń.
3. Discard 1 karty następuje po fazie napraw.
4. Draw następuje przed rozpisaniem fazy ruchu okrętów.
5. Jeśli gracz nie posiada takiej liczby kart na początku swojej tury dobiera do 5.
6. Limit kart na ręce 5.


Poniżej komplet 24 kart.
Czekam na wasze opinie i przemyślenia:]

Ps.  Po fazie testów zamieszczę gotową paczkę w linku dla zainteresowanych.



























Komentarze

  1. Widziałem propozycje na Waszym forum. Nie wiem, czy to nie zbyt duża ingerencja w zasady (przynajmniej dla mnie ;). Może, zamiast 5 kart, losować co turę 1, i zagrywać w danej turze (po skończeniu byłaby odrzucana, coś jak losowe zdarzenie, i w kolejnej dobierana nowa)? Czekam na info z testów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na piątek zaplanowane testy zasad formacji jak i kart. W sobotę pewnie wrzucę wyczerpujące info. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie udało nam się rozegrac testowej rozgrywki....praca i junior storpedowały plany:) 28 w piątek dopiero nastąpi wielki test:]Po głębszych przemyśleniach już przed grą z talii wylatują karty Zwycięstwo lub śmierć oraz Synchronizacja Tarcz. Nie wiem czy się wyrobię ale chciałbym również do testów przygotować karty misji. Scenariusz losowany z 6 kart z celami dla obu stron konfliktu oraz 10 kart z celami pobocznymi do wykonania w trakcie celu głównego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gra jedna z bardziej udanych:))). Scenariusz rozegraliśmy z kontrolą ćwiartek. Dodatkowo oprócz kart zawarliśmy zasady boogey markerów oraz osłony wewnątrz formacji. Talia kart zdarzeń wymaga jeszcze minimalnego dopracowania w żaden sposób nie jest przegięta. Graliśmy w wersję dociągu 3 kart na początek:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne