SAGA 2ed - Vikingowie



W ubiegłym roku szukaliśmy wraz ze znajomymi systemu, który w pewien sposób zapełniłby pustkę systemu quasi historycznego jak i skirmishowego. Odmęty internetu i wój google wskazał jednoznacznie na jeden z ciekawszych systemów wydanych przez Studio Tomahawk.
Z racji iż zapowiedź kolejnej edycji przewijała się cały czas w newsach postanowiliśmy poczekać na nowe podręczniki.
Reasumując od dwóch tygodni raczę się wybornym wydaniem wersji PL wydanej przez firmę Wargamer oraz pilnie studiuję swój Battleboard ehmm zwój znaczy:)
W kolejnych wpisach mam nadzieję iż uraczę wszystkich przeglądającego bloga emocjonującymi wpisami z kolejnych potyczek a tymczasem plastikowy starter z Gripping Beast popełniony w dwa tygodnie.
Powiem wam że były to dwa tygodnie obkupione wieloma wyrzeczeniami z racji malowania po 30 minut do max 1 godziny dziennie w godzinach późno wieczornych....troszkę jeszcze wymagają poprawek ale na stół mogą już być.

Przedstawiam bitną drużynę Halfdana Rudego:)))

Halfdan Rudy


Drużyna Przybocznych


Wojownicy


Komentarze

  1. No to gratki. Witamy w krainie Wikingów. Zacne malutki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) kompletnie nie mam ręki do tarcz, stąd zakup kalek może one trochę dodadzą uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też wiążę duże nadzieje z tą grą. Podręcznik już jest. Teraz frakcja. To nie jest łatwy wybór...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje - zacne modele. Też nabłem wydanie PL, zupełnie nie planowałem, ale skoro już zobaczyłem to pomyślałem, że wesprę chłopaków z Wargamera :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pięknie Dhil:))) Polska scena Sagi się rozrasta. Po kilku grach muszę przyznać iż to bardzo zacny sytem...czekam z niecierpliwością na kolejne podręczniki...chciałbym docelowo uzbierać coś do ery krucjat, XV w. oraz jakąś opcję fantasy z nowych pudełek od Northstara:)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne