Full Thrust : Pierwsze starcie NSL vs FSU




Tak naprawdę tytuł posta jest z lekka przekłamany gdyż graliśmy już wcześniej kilka razy.
Pierwsze starcia przeprowadzaliśmy na papierowych counterach. Teraz kiedy wreszcie udało mi się zakupić matę i przyszły floty z GZG, pokusiłem się o kilka fotek.
Pełno krwisty raport ujrzy światło dzienne jak skończymy fluff oraz pomalujemy modele:)

W piątkowy wieczór gdzieś w głębokiej przestrzeni doszło do starcia flot Nowej Ligi Szwabskiej z Federalnymi Stanami Europy.

Siły NSL, którymi miałem zaszczyt dowodzić w skłądzie:
Dwie Fregaty Klasy Pola, Dwa Niszczyciele Lutzow, Dwia lekkie krążowniki Kiel, Ciężki Krążownik Helgoland, Krążownik Liniowy Von Der Tan i Eskortowy Lotniskowiec Prinzessin Hannah.


Zostałem rozbity przez siły L'Astromarine w skład których wchodziły: Eskortowy Lotniskowiec Klasy Centauro, Cieżki Krążownik Klasy Tourville, Krążownik Liniowy klasy Duquesne, dwa Lekkie Krążowniki Klasy Ardennes, dwa Niszczyciele klasy Thetis oraz dwie Fregaty Klasy Lemnos.


Co grę staramy się eksperymentować i wprowadzać kolejne opcje z podręcznika. Tym razem zdecydowaliśmy iż połowa każdej floty wyskoczy z FTL na pole walki w losowej turze.

1 Tura 4+
2 Tura 3+
3 Tura 2+
4 Tura z automatu


Tym razem zagrałem bardzo asekuracyjnie obawiając się niszczycielskich salw rakietowych. Starałem się optymalnie screenować myśliwcami dwie kluczowe jednostki, które miały skupić na sobie ogień i oczywiście sprowadzić zagładę na potomków Robespierra w kosmosie;)
Pomimo silnych starań zwycięstwo FSE od 3 tury było pewne. Celne trafienia kanonierów FSE przeważyły szalę zwycięstwa. Cóż tak plewnych rzutów nie miałem już dawno..ale moję jedynie obiecać iż Nowa Liga Szwabska nie powiedziała jeszcze swojego ostatniego słowa;)

Kilka zdjęć z potyczki poniżej:)






Komentarze

  1. Super! Cieszę się, że FT wciąż żyje :) Co do Twojej floty, to przeciwko rakietom brak Ci krążowników eskortowych ze SKOBami.Trzymane dość blisko ciężkich jednostek, w połączeniu z myśliwcami jako eskorty jednostek, powinny zminimalizować skutki nawały rakietowej. Oczywiście do czasu, aż Twój przeciwnik również nie zacznie rzucać na Ciebie myśliwców.
    To mata z Playmaty? Przymierzałem się do zakupu, ale na razie odpuściłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za poradę. Będą na styczniowej liście zakupowej w takim razie.
    Gra daje masę frajdy..easy to learn hard to master:)))
    Mata z playmaty 99 zł wersja vinyl. Za tą cenę cudów się nie spodziewaj bo to zwykły banner ale jest ok:)
    Kumpel kupił jeszcze niebieska mglawice to tak dla klimatu żeby nie grać w kółko na tym samym a może i grono graczy się rozrosnie i 2 będzie mało; ) Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne