Videoraport #1 Grey Knights VS Eldars 1850 pts




VS






Czołem!


Powoli realizuję pomysł publikowania naszych video raportów. Na pewno nie ustrzegłem się sporej ilości błędów, funkcja stabilizacji obrazu w telefonie nie działa tak wspaniale jak w kamerze. Generalnie nie ma się nad czym rozwodzić i efekt tej pięciogodzinnej potyczki muszę przyjąć na klatę;)
Co do samej bitwy, graliśmy Malestromowe misje. Wylosowaliśmy ukryte zadania Cloak and Shadows.
Po chwilowej początkowej dominacji Eldarów spadły rezerwy Grey Knightów i zaczęła się właściwa część bitwy.
Do 6 tury przegrywałem w punktach różnicą 6 lub nawet 7 VP. Wolfgar sprawnie realizował cele misj. Ja zaś dostawałem na rękę paści, których nie mogłem w pełni wypełnić lub też trzymałem misję na ręce licząc na spełnię zaawansowane zadanie i kulnę D3;)
Fartowne stompy WraithKnighta zakończyły żywot Warlorda Librariana i bezimiennego szeregowego GK;)Kończąc grę w 6 turze.
Emocji było co niemiara. Ale takie są kości i warto nie poddawać się do ostatniej tury:)

A teraz szybkie konkluzje gdyż była to pierwsza gra na nowym Codexie.

WraithKnight - warty swoich punktów. W moich rękach niekoniecznie. Chyba za całą grę trafił ze 3 razy. Lepiej rzucałem już na invy jak dostawałem kanonadę trafień zboostowanych hammerhandem i force weapon. Stompy zrobiły jednak swoje:) Thx God!

Dark Reapers - Sądzę że teraz znajdę miejsce dla nich w każdej rozpisce. W tej edycji dostali Inescapable accuracy co przekłada się na reroll hitów modeli w Zoomie, Swoopie oraz po flatoucie i turbo booscie:)Wszystkie te dobroci plus Reaper rangefinder pozbawiający modeli Jinka  jesteśmy w domu.

Wave Serpent - czasu kulania d6+1 hitów z siłą 7 minął bezpowrotnie. I dobrze. Sam grając na tym ustrojstwie wcześniej po kilku kolejnych grach (zieefff) miałem powoli dosyć. Wystawiłem transporty w wersji bright lance i holofields. Lance oczywiście się nie spłaciły więc następnym razem chyba  wrócę do scatter laserów.

Windraider squad - Wystawiłem 6 uzbrojoną w scatter lasery. Generalnie nic nie zrobili. Zajmowali się cichym schodzeniem z tego świata po dp Wolfgara;)

Wraith Guards - Ci panowie pięknie mnie zaskoczyli. Nie dość że jeden konstrukt zaanihilował jednym celnym strzałem Dred Knighta to jeszcze opierali się 3 tury oddziałowi interceptorów i ha! wygrali:) Spiritseer niestety nie dożył do końca ale początek challenga miał dosyć obiecujący.

Dire Avengers - Tutaj nie ma co w ogóle się rozpisywać. Byli nieźli i są dalej. Nie udało mi się skorzystać z ich Defense Tactics ale zdolność ofcors na duży plus.

To chyba na tyle, zapraszam do obejrzeniu raportu.

Do następnego!









Komentarze

Popularne