Reaper Miniatures Bones mini recenzja

Szukając kolejnych modeli do mojej rozrastającej się bandy Reiklandczyków, trafiłem na linię modeli Reapera o tajemniczej nazwie Bones.
Jakiś czas temu linia ruszyła po zamkniętym projekcie w ramach kickstartera. Aktualnie na kickstarterze trwa projekt Bones II.

Ale do rzeczy. Z duszą na ramieniu ,drogą kupna nabyłem 3 modele z tej serii. Biorąc pod uwagę moje doświadczenie z modelami w skali 1:72 spodziewałem się dużych gumo-ludków. Jakie było moje zaskoczenie kiedy otworzyłem pierwszy blisterek.
Polimerowe modele Reapera są po prostu genialne. Stosunek jakości do ceny to duża 5 w pięciostopniowej skali.
Nie spodziewajcie się cudów ani odwzorowania detali takich jak w metalu czy żywicy. Detale są całkowicie wystarczające a materiał z którego są wykonane uchroni wasze modele przed uszkodzeniami:).
Figurki Reaper Bones nie posiadają żadnych nadlewek także uciążliwe piłowanie i szlifowanie można sobie spokojnie odpuścić. Jedyną wadą tych modeli to czasami delikatnie widoczna linia podziału formy, którą można delikatnie ściąć nożykiem no i brak możliwości robienie konwersji.

Poniżej zdjęcia modeli przed kąpielą w wodzie z mydłem:)))


Ogr Najemnik


 Elf Ranger


Barbarzyńca







Komentarze

Popularne