Reinerowe Panzerwaffe cz.3 i Czarna Kompanija Blood Angels

Po wielu perturbacjach związanych z brakiem czasu, wreszcie udało mi się wstępnie odmalować minimum do Kurska jakie sobie stawiałem w grudniu:).
Niestety aparat został na starych śmieciach i musiałem posiłkować się telefonem komórkowym..a jak dobrze wiemy telefon ma służyć do dzwonienia a nie do cykania fotek w makro.

Na pierwszy ogień polecą Panzer IV z PSC. Odstały swoje na półce i doczekały się grupowej sesji:).






Kolejni w rzucie na Kursk dwa plutony Grenadierów Pancernych. Kupiłem dwa boxy z PSC, szczęście w nieszczęściu miałem na podorędziu paskudztwo z Hat'a, po dołożeniu kilku bitsów i załogi przestają odstraszać:).










Tak rozpędziłem się z gadżetami do dodania na pancerz iż nie zostało miejsca na kalki z numerami;)


Swoje na półce również odczekały dwa działka PAK 38 z Italerki:). Brakło mi niestety troszkę trawki antystatycznej i w paru miejscach przebijają się jeszcze podstawki dzielnych wojaków.








Śpieszyłem się z  z wykończeniem co poniektórych modeli aby z czystym sumieniem rozegrać w przyszłym tygodniu szpila w BK.
 Panzer IV i Sdkfz 251 Przemo nałożył podkład aero...reszta to już tylko i wyłącznie pędzelek. Po położeniu warstwy kamuflażu załamałem się wyglądem modeli, ale po kuracji washami wszelakimi na stole prezentują się całkiem okazale jak na maluchy nieco większe od paczki zapałek:).


Poniżej scenka rodzajowa. Czyli Sdkfz 251 i kilku Grenadierów Pancernych. A jeszcze poniżej Czarna Kompania Blood Angel's, która przeleżała w walizce ponad rok cierpliwie czekając na sesję zdjęciową:).






Poniżej  odmalowana część kolekcji w pełnej krasie:).

Czarna Kompanija:)
Bracia zwarci i gotowi do walki, w pełni zmagnesowani aby żadna zmiana codexu nie mogła ich zaskoczyć:P.





To tyle na dzisiaj w telegraficznym skrócie, wracam do mozolnego spiłowywania włazów od Tygrysów z Italerki:).

Komentarze

  1. Wyszło bardzo fajnie, rzut na armię jak w profesjonalnych sesjach do BGK. Ta armia na Normandię też będzie grywalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten Twój telefon ma dobre makro, zdjęcia fajne, modele też.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki chlopaki za pozytywne komentarze. Czekam na nowosci z PSC i jade dalej:-). W planach tez wsparcie lotnicze i oplot. Revell z serii micro wings. Mam nadzieje Slawku ze kiedys rozegramy wspolna bitewke:-):-).

    OdpowiedzUsuń
  4. All models looks wery nice, but I think they nead more dust... Black Company looks very good painted!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne