Battlescribe Army Builder

W oczekiwaniu na spore zamówienie ,które ma wzmocnić moje siły na łuku kurskim przeglądałem przepastne zasoby Google Play w poszukiwaniu softu, który ułatwiłby tworzenie rozpisek na moim smartfonie. W łapki wpadł mi programik o nazwie Battlescribe. Soft do pobrania w wersji free oraz płatnej w cenie 9,99 zł. Nie namyślając się zbyt długo pobrałem wersję free w celu testów wszelakich. Cóż ograniczając moje ochy i achy, powiem jedno....na coś takiego czekałem, koniec z drukowanymi rozpiskami oraz z sytuacjami że ktoś zapomniał rozpiski lub złożył ją na mniejsze lub większe punkty. Teraz wszystko już mamy dostępne w mobilnym urządzeniu:). Trochę technicznych informacji, po zainstalowaniu pliku .apk musimy sobie wyszukać wymagane pliki.
Pliki do Wh40k znajdziemy w serwisie RandomHit.

Wersja darmowa jest w pełni funkcjonalna i jedynie pozbawiona aplikacji Dice Tools.

Reasumując polecam:))). Dodam jeszcze iż soft dostępny jest również na urządzenia stacjonarne.

Komentarze

Popularne