Reinerowe Panzerwaffe cz. 1





Pierwsze koty za płoty w malowaniu maluchów w skali 1:72 do Battlegroup Kursk za mną. Po malowaniu znacznie większych modeli do Wh40k, podchodziłem z dużą rezerwą do poczynienia malutkich i tak naprawdę ubogich w detale modeli. Cóż sam sobie jestem winien, gdyż zależało mi na modelach z linii "Fast Assembly". Uzbrojony w farbki Pactra i całkowicie nieświadomy ich jakości zabrałem się za pierwszych niemiaszków;).


Czołg średni Pzkpfw V  Sd.Kfz.171
Pantera.





Transporter opancerzony Sd.Kfz. 251
Zwany potocznie Hanomagiem. Jedyna słuszna opcja transportu dla moich grenadierów pancernych;).



Farbki Pactra:
Dunkelgelb, Olivegrun, Rotbraun
Farbki Citadel:
Badab Black, Boltgun Metal i Pigmenty Vallejo.

Cóż wyszło jak wyszło i jak to mawia mój znajomy "dupy nie urywa ale na stół może być";). Modele fast assembly to malowanie również było fast;). Czas powoli nastawić się psychicznie do odmalowania ponad setki piechoty.....

Komentarze

Popularne