Wall Of Martyrs

GW rozpędza się z kolejnymi nowościami. Każdy nowy element terenu do WH40K witam z otwartymi rękoma. Od czasu kiedy system modularnych okopów wpadł mi w oko podczas czytania nowego Codexu Chaos Space Marines, wyczekiwałem jakichkolwiek informacji na ich temat. Nie muszę chyba wyjaśniać iż wystawianie dostępnego Aegis Defence Line jest przydatne i opłacalne. Pozostaje tylko pytanie co nam zaoferuje nowy produkt GW i jaka armia będzie mogła z niego skorzystać.. Po prawdzie muszę się przyznać iż kiedy spoglądam na te foty żałuję iż pozbyłem się swojej Imperialnej Gwardii. Suma Sumarum pozostaje jedynie czekać cierpliwie na kolejne info.


W mojej opinii Mur Męczenników wygląda kapitalnie. Czy to obsadzony będzie bitnym regimentem Imperialnej Gwardii, oddziałem Astartes czy też hordą heretyków;).

Komentarze

Popularne