Drang nacht Osten



W sieci pojawił się Quick Reference Sheet do tak długo wyczekiwanego przeze mnie Battlegroup Kursk. Podręcznika do OWW2 jeszcze komisyjnie nie spaliłem ale sądzę iż zrobię to bez skrupułów, jeśli tylko BK spełni moje oczekiwania. Książka wpadnie mi w łapy pewnie w okolicach przyszłego tygodnia (dzięki uprzejmości kolegi Przemka) ale przeglądając RS i czytając informacje zamieszczone w sieci mogę być prawie pewny iż mamy hicior:). Wracam zatem do malowania swojej dywizji SS Leibstandarte Adolf Hitler nad którą prace zostały zawieszone po kilku niefortunnych testach mechaniki OWW2.

Battlegroup Kursk Quick Reference Sheet


Komentarze

  1. Zobaczysz, ten system powinien spełnić Twoje oczekiwania :)
    Jestem już po zaawansowanej lekturze i widzę spełnione postulaty co do tabelek strzelania o których mówili koledzy z klubu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż mogę powiedzieć jaram się:))).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odezwij się do mnie jutro na gg to dostaniesz pewne "materiały" do przetrawienia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne